Általános módszertani továbbképzés:
Képzések (módszertani 2 ) | Felső tagozat | Alsó tagozat | Óvoda | Összesen |
---|---|---|---|---|
Tanórai differenciálás heterogén csoportban | ||||
Kooperatív tanulás | ||||
Tevékenységközpontú pedagógiák | ||||
Tanulás tanulása | ||||
Hatékony gyermekmegismerési technikák | ||||
Óvoda-iskola átmenet | ||||
Kompetenciafejlesztő óvodai mód. képz. |
Kompetencia alapú oktatási programok alkalmazását tám. módsz. képzés:
Kompetencia | Felső tagozat (fő) | Alsó tagozat (fő) | Óvoda (fő) | Összesen (fő) |
---|---|---|---|---|
Matematika 1-4 osztály | ||||
Matematika 5. osztály | ||||
Szövegértés- szövegalkotás | ||||
Idegen nyelvi kulcskompetencia (1-6. oszt.) | ||||
Szociális, életviteli- és környezeti 5. oszt. | ||||
Tantárgytömbösített oktatás bevezetése | ||||
Műveltségterület tant. Bont. nélküli okt. | ||||
Életpálya-építési kulcskompetencia | ||||
Három hetet meghaladó projekt | ||||
Komplex óvodai programcs. Bevez. | ||||
Témahét megszervezése | ||||
Moduláris program megszervezése |
Az IPR alkalmazását támogató, tantestületi módszertani képzés:
IPR tantest. Képzés | Felső tagozat (fő) | Alsó tagozat (fő) | Óvoda (fő) | Összesen (fő) |
---|---|---|---|---|
Tanórai differenciálás a gyakorlatban | ||||
Az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése |